Thursday, August 22, 2013

JALAN2 KE USS PART 2.

Sambungan cerita USS,
Ok bahagian kedua aku masuk: Sci-Fi city... ooooo yeah...


Kat sini mesti la kene naik tranformer ride nih.. 3D jumpa bumble bee.. heheheh


Aku selama ni, kalo tengok wayang, memang tak berkenan 3D sebab aku rasa ianya menyusahkan. Sudah la aku ni bercermin mata, nak kene tambah satu lagi cermin mata 3D, memang hampeh jer... Tapi bila naik tranformer ride ni, kene pakai spek 3D, layan kan juga la..dan hasilnya.. wow excited.. sumpah best.. tak tau la spek 3D tu yang best or transformer ride ni yang best.. Pengalaman dia, sampai hari selasa aku teringat2.. hahaha sila tampar diri sendiri ok....

Lepas tu ada sesi bergambar dengan optimus prime..Beratur orang nak amik gambar dengan optimus prime nih.. Siap ada tukang amik gambar dan tukang jaga timer, cukup masa je, ok habis dah peluang nak bergambar. Jadi kene cepat dan beratur yer..


Sempat la juga masuk kedai cenderamata dia, beli fridge magnet- tak tau sejak bila aku suka nak collect or beli FM ni, dulu2 masa pergi legoland,takde pulak rasa nak membeli. Tapi aku da tanam niat, kene gak beli sikit cenderamata dari legoland tuh, buat kenang- kenangan.. ahahaha...

Ok bahagian ketiga aku masuk: ancient egypt



Kat sini aku naik jip, sambil jalan2 menikmati pemandangan...Treasure Hunter.. Biasa2 je jip nih...


Ok bahagian ke empat: The lost world...


Kat sini aku main sampai basah2 yer.. Sila lah bawak raincoat dari malaysia kalau nak jimat, memandangkan aku dah lupa nak bawak, jadi kene beli.. satu raincoat 3SGD,pastu pakai sekali saja, terus buang, sebab dah basah kan...

Ingat juga nak bagi kat orang, tapi tak tau nak bagi kat siapa...
Ni dia Jurassic Park Rapid Adventure, barang semua kene simpan dalam locker, kali tak silap aku bayar SGD4 untuk satu jam..


Habis je main ni, encik suami ajak naik macam satu roller coster kecik, aku tak sure la nama dia apa...Haa perasan tak 4 orang yang tengah tergantung kat atas tuh.. Fuh, lepas ni memang sumpah taubat tak naik benda ni lagi... Time dia pusing tu, jantung aku pun berpusing rasanya.. Grrrrr...


Pastu kat sini boleh tengok Raptor Nest..


Telur dinosour pun ada, keh keh keh...


Next kitorang pergi tengok water world pulak..Kat sini pun boleh basah2 juga, kene pandai pilih tempat duduk la..


Ok banyak sangat gambar ni, sambung next entry pulak.. Daaa...

No comments:

Post a Comment