Sunday, April 25, 2010

AHAD YANG MEMENATKAN...

Last week aku ada dpt info ttg IRDA career expo kat Danga City Mall. Aku pun mmg plan nk g..maklum la..tgh nk cari keje baru kan...nk tuka angin..So mcm biasa la.aku ajak nini g sama..Nini kata ok,makanya bermula la job hunting kitorang....jeng je jeng....

Hari ni juga la ada jom heboh kat danga bay..Makk aiii..jalan punya la jem..Nasib aku x menhala ke danga bay..kalo x,mmg menyumpah aku kat dlm keta tu.Jem memanjang!! Jalan mcm siputt..Saat2 ni aku rasa mcm nk drive ambulan jer..biar semua org bg laluan!! hahahahha

Ada la dekat2 setengah jam aku kat jalan skudai tu..sampai nini pun dah ngntuk2..dan siap buat budget dlm keta aku lagi..hahah-gaji kan dah masuk..Adui...aku x faham la..napa la orang2 ni lebih suke g dangan bay tu ehh..aku mmg la x pnh g..semlm nk ajak dear singgah pun dia x mo..ramai org la katanya...kalo aku pun aku rasa x nk g..

SELINGAN: aku bengang btol la internet ni..aku dah siap karang entry ni panjang2 tapi bila nk publish just kuar yg kat atas tu jer...hampeh tolll. penat la nk taip lagi....rasa nk maki leh ke x...hahahaha.udah le mata ngntukkk rasa nk tdo je ni...

OK sambung balik...sampai kat danga city mall, aku park keta terus g masuk..Sempat gak le aku jeling2 kot2 ada sales ke..Metrojaya mmg ada sales.. nk hbs kan stok agaknya..Balik pada tujuan asal aku ke expo kerjaya tu...aku tengok byk juga la org yg datang nk cari keje..termasuk aku le tu...siap orang yg dtg tu pakai gaya2 nk g interview jer...aku je yg pakai sempoi..t-shirt/jeans.. segan gak..argh...sukati aku la kan...pedulikan org lain...

Oleh sebab aku sampai dah tgh hari..maka ramai la org yg jaga booth tu g makan so xsempat la nk jalan ke semua booth..Ada gak la aku drop resume..harap2 dorang call la aku utk interview..=)

Lunch aku makan kat cafe bali ke apa nama dia..Makanan pun rasa biasa jer..Tapi air dia sedap woooo aku order honey lemon..mmg tip top condition..saaaaangaaaat sedap...nyam nyam
Habis makan,jalan2 jap..beli barang sket aku pun terus balik la..

Kat rumah byk kerja nk kene buat plak...heheh kemas2 bilik, sapu2 kemas keta hmm mcm2 lagi la...

SELINGAN: dah x larat nk taip cite ni..heheh stop jer la

No comments:

Post a Comment