Friday, April 16, 2010

TUNGGANG TERBALIK KEHIDUPAN

Hari ni pegi2 lagi dah kelam kabut..Napa tah. Ni gara2 mimpi semlm la..Ntah pape tah. Pelikk btol..Rasanya semlm lepas hbs cakap dgn dear.. aku tertdo..dengan komp yang still on..boleh mcm tu? Nasib bek la ayah aku naik atas kejut aku tanya nk online lg ker? Hmm sebab dia nampak modem wireless tu berkelip2 lagi la ni..nasib bek gak dia x berleter kat aku.. kalo x. mau berasap telinga..kuikuikui

Paling xhingat time tu bole plakk aku terfikir eh skang ni dah kol 5 ke? sebab slalu ayah aku kejut2 dlm kol 5 or 6 mcm tu... tengok2 balikbaru kol 1215am.. fuh skali lagi nasib bek aku x terus sambar tuala nk masuk bilik mandi! Apa nk jd la dgn aku ni.. Kalut2

Dah tu pagi2 tu plakk time nk g keje, dah separuh jalan boleh plak hp tertinggal... Patut la aku mcm rasa lain jer time nk gerakk..aduhai...kene lak patah balikk amik hp...buang masa toll.. Tambah lagi, keta aku pun da xde minyak... kene lakk isi minyak..kang ada lakk yg terbenti tgh jalan kang.. mmg buang masa toll la... Ikut plan ptt nk isi minyak semlm time balik keje..Skali ada lakk benda2 yang tak terduga jadi.. Mmh hangin satu badan.. Hampeh toll..

Sampai lewat sket la kat parking.. hmm apa boleh buat.. da lewat..parking la kat line kedua.Padahal aku bukan suka naa parking line no 2. Kang nanti time balik kene tunggu keta depan kuar br leh jalan..aaaa mmg tension..why life is so tough neh...musykil2 fuh

Hari n i jumaat..hahaha sedap toll makan ABC td.. mcm dah lama x makan..siap letak ice-cream lagi..mmg x ble tahan...cool baby cool..Sudahnye aku amik lunch hari ni. Ye la xmakan apa pun dari pagi..Makan ABC mn kenyang..heheh

Terbayang2 la ABC. Kang nk beli lagi la..

No comments:

Post a Comment