Tuesday, April 20, 2010

SAKIT SAKIT

Lately ni aku jarang plakk ada mood nk tulis.. xsihat la. Sakit tekak, sakit kepala sakit perut.. mmg package..Setiapkali aku kene sakit tekak, meaning aku kene berjaga2 dengan sakit kepala & sakit badan. Sejak ahad lagi aku dah rasa sakit tekak. Masuk isnin, pagi tu ble tahan lagi la..Tapi bila kat opis..mmg satu haram pun x ble focus.. kepala pening.. Rasa nk baring & tdo je.. huhu sudahnya aku g duduk kat restroom sampai la time rehat..Tu pun x hilang lagi.. Dan lastly hari ni..Selasa aku cuti.. hahah burn lagi la annual leave aku.. aku bukan suka g jumpa doctor..Kang ubat tah pape tah dia bg kat aku.. Hahahah So hari ni aku dok rumah jer la.. baring2.. mata mcm ala2 ngntukk tapi x nk tdo.. Semlm setiap 2 jam aku terjaga. Bukan boleh tdo pun.. Buat la tang mana pun, mmg haram mata nk pejam..Terjaga pagi plakk kepala pening.. argh.. mmg jem.. ai nani2..apa dah jd ni…tahun ni mcm slalu sakit jer..ish2 antibodi aku kuat..napa tetiba jadi lemah mcm ni..wakakkaka ye ye jekk.. Takpe2 esok gerenti dah ok.. Kene la buat2 ok walaupun x ok.. Kerja tetap kerja beb….

No comments:

Post a Comment