Tuesday, April 27, 2010

TOYOTA ALPHARD vs HONDA STREAM...BUSINESS KEREPEK???

Artikel ni khususs aku tulis buat my dear..teeeerrrrrchenta..hahahah dear2..suka na gelakk2kan aku...ada ke patut...ish2 ko tau ke x sapa yg ko gelakk kan ni dear......girlfriend ko tau..huh

Lately ni my dear suka na buat planning..for future la katanya..Mcm biasa la aku slalu jer x setuju dgn planning dia hahaha aku suka gak usik dear....Ada ke patut dia nk beli MPV..ish2 kalo anak dia ramai,sepuluh xapa lah juga..ni dia kata nak anak 3 jer...(belum pape dah planning anak nk bapa..ada gedik x?hahahahah)

Aku kata pkai keta sedan biasa ok la..Ehh dear tu nk juga MPV..Dear bg pilihan alphard atau stream?wowowow daripada si alphard tu elok le ko beli stream dear....xreeelaaaaa aku naik alphard..mcm keta mayat jer aku tgk...hahahahah kalo stream ada shape sket..lawa la jugak(terpakse la mengaku)

Setiap kali aku nampak alphard atau stream kat jalanraya mmg aku rasa nk gelak2 sendiri,teringat kat my dear...aduhai..

EEEE dear suka gelakk kan aku..nk pakai keta besar konon...eleh..nanti duit minyak x nk kasi kat aku...start la kedekut dia..habis la aku mcm ni..kene prepare awal ni...simpan duit byk2..wakakakakak

Aku bgtau my dear..10tahun lagi aku nk benti keje...Aku nk duk rumah,hntr anak g skolah ker..buat bisnes ke..(ye la dear kan ala2 kedekut..kuikuikui) Tau x business apa yg dear cadangkan? Jual kerepek....waaaaa time tu aku rasa nk luku jer pale dear......ada ke patut suh aku jual kerepek...tidak2

Pastu leh plakk kata nanti dia tolong aku promote jualan..kerepek2..oooh sekali lagi tidakkkk..ko mmg eh dear...pandai cakap...ada je idea...sekali aku pangkah, balik2 aku gak yang kene..ceh...
nasib aku sayang ko...muah3

No comments:

Post a Comment