Wednesday, April 14, 2010

NEW VERSION OF ME

Welcome back...
Pelik pulak rasanya bila fikir2 balik. Blog ni dah exist sejak 2009 lagi..tapi semua entry utk 2009 aku dah delete (sebab rasa2 byk btol benda2 yang merapu dlm entry2 lepas) utk jadikan blog ni new version of me(macan tajuk entry ni).Why new version of me? Hmm entah la aku pun x brape tau sgt napa lah aku pilih tajuk entry mcm ni. Agak2 sedap aku bantai jer la.

Dengan nama blog skali aku tukar.. Realiti tak seindah mimpi.. ye ye jekk. Kira mmg btol2 new look la ni. Tak tau la apa aku fikir time aku taip2 ni..hahahah mmg kacau btol la jiwa..
Takpe2.. Slama ni aku slalu jadi silent reader blog orang dan juga merepek kat dlm blog lama aku. Tapi kali ni bila terbina nya blog baru..maka aku akan bagi sepenuh perhatian pada blog ni..hahaha huhu mata dah mengantuk ni.. mula lah tulis pun tah pape..

Tapi blog baru ni bnyk plak nk kene setting dia. Hmm esok2 jer la aku sambung. Tdo dulu. Esok kene keje. Kalo x keje cemana nk dapat duit. Kalo x de duit sapo lak nk bayarkan keta2 aku..fuh geleng2..

'Bekerjalah seolah2 kamu hidup seribu tahun lagi' SO mulakan hari baru dengan semangat baru esok. Tapi aku? hmm hari2 pun x semangat..ntah pape..

No comments:

Post a Comment