Thursday, January 13, 2011

ENTRY LAPUK....

07012011 10.01am

Aku je yang tau betapa bengang nyer aku hari ni..haha sebab aku kuar rumah awal,pukul 7 pagi tadi,sepatutnya aku sampai parking awal la-macam biasa dalam kol 730 pagi. Sekali hari ni mana tau dekat kol 720 aku still dekat taman tun!! Memang bengkak giler hati aku ni..

Apsal la semua kereta slow..Dah la hujan renyai2..confirm la banyak kereta..Apa yang aku bimbang, kalau aku lewat sampai parking:

1) Aku kene parking kereta kat luar pagar which is aku lebih rela amik cuti dari datang keje then biarkan kereta aku kat luar.

2) Aku terpaksa park kereta aku kat bahagian belakang, yang ini aku rasa selamat sikit tapi aku jadi bengang juga sebab aku kene park kat belakang..AKu suka parking kereta kat line depan..(ada gaya mengada2 tak aku?)

JAdi hari ni aku sampai parking kol 745 pagi..Memang aku rasa kalau lambat sikit 5minit aku lalu jer la kat kilang tu..Datang kerja minggu depan jer la..Sebab aku ni memang ada perangai pelik sikit (mengada2 dan dah jadi tabiat) Tak boleh lewat sikit, nanti mood aku terbunuh.

Tapi kene fikir positif juga, aku baru sekali sekala tempuh jalan jem macam ni..(tapi setiapkali jalan jem pun aku patah balik rumah-malas nak datang kerja)..Sekarang ni pun idea jahat aku dah mula menghasut2..baru ingat2 nak amik halfday annual leave..

Entah la..kang nanti balik rumah pun tak ada apa nak buat susah juga..dah la lately ni internet slow connection kat rumah aku..Huhu

p/s: kerja kerja kerja…

( aku tulis lama dah entry ni tapi abru skang dapat publish..asyik2 luper je...Hmm )

No comments:

Post a Comment