Monday, January 10, 2011

SANA SINI TENTANG AJL2010

Pagi tadi aku time kat opis sempat juga la blogwalking..AKu tengok rata2 tulis pasal AJL yang baru lepas ni. Macam2 topik la,ada yang tak boleh terima kemenangan ana rafali, siap aku jumpa kat blog mana tah, rupanya ada fan page kat facebook yang tak setuju dengan keputusan AJL..Ish2

Aku, bukan la penyokong si ana rafali ni, malah program2 hiburan ni aku pun jarang2 la fokus dok tengok..Tapi semalam sempat juga la aku tengok time ana rafali nyanyi tu(sebelum aku terlelap)..Lagu yang ana rafali nyanyi tu ciptaan sepenuhnya oleh ana sendiri..Wow maka duit hadiah tu tentu2 la jadi hak milik dia sepenuhnya..(haha berjuling2 mata kalau cakap bab duit)

Apa pun keputusan muktamad dan memang tak boleh dipertikai. JAdi kene lah terima kan.. Mungkin memang dah rezeki ana rafali nak menang..Banyak juga artis yang hebat2 masuk bertanding..Aku ingat sorang jer..faizal tahir..Yang lain entah sapa tah.. Pemenang kedua pun aku tak ingat siapa.

p/s: Aku, lebih rela tidur dari berjaga tengok rancangan macam ni sampai habis..Memang tu pun yang aku buat malam tadi..Ha ha

No comments:

Post a Comment