Sunday, January 9, 2011

SABTU AHAD..HMM

Lama aku tak update blog ni.Macam biasa selalu kalau online pun, aku cuma baca2 blog orang jer..Nak update blog sendiri..huh makin malas la pulak..Nak2 time aku xde mood nak menulis..

Sebenarnya ada entry yang aku dah taip siap2 jumaat lepas dekat opis. Tapi sebab aku sibuk aku jadi lupa nak save dalam pendrive or send attachment dekat email yahoo aku..Time aku jalan2 ke parking nak balik rumah baru aku teringat..Takkan la nak patah balik masuk opis semata2 nak save attachment..Tak ada masa aku..He he

Semalam aku sempat pergi carefour-Sutera Mall..Punya la ramai orang..Tak lama lagi Chinese New Year..so memang ramai sangat orang da start membeli belah.. Nak2 sekarang ni ada sale..Untuk certain barang jer la..Ada barang yang still maintain harga..Tapi biasa la kita ni kalau nak membeli kene la compare harga dengan other pasaraya..Sebab kadang2 barang sama tapi harga tak sama..AKu pun tak faham la macam mana boleh jadi macam tu..

Aku ada beli buku baru juga..Sebab aku memang tak ada plan pun nak pergi mana2..(MLD pun tak cakap apa2 dengan aku) so aku decide untuk beli jer buku mana tau kot2 aku boring ker...Nanti aku boleh baca buku..

Hari ni pulak aku sempat lagi jalan ke jusco taman universiti saja jalan2 amik angin..Orang memang ramai tapi aku tengok rasa2 macam nepal la banyak..Sebab muka ala2 cina tapi bila dengar cara dorang cakap..Haaa haram tak paham..hehe.. Tetiba terasa macam aku ni kat negara mana ya..

Malam ni ada anugerah juara lagu..Hmm agak2 siapa la yang menang ehh..Tunggu jer la nanti..haha aku pun nanti nak tengok tapi tak tau la mata ni boleh tahan ke tak..Letak je kepala kat bantal..terus hilang..nanti tv yang tengok aku..

p/s: esok kerja satu hari kemudian selasa cuti..alahai..apsal la kilang aku ni tak bagi staff dia cuti terus...kuikuikui ooo cuti ko nak, tapi keje ganti hari sabtu ko tak nak...=)

No comments:

Post a Comment