Saturday, January 1, 2011

1st DAY 2011

Selamat tahun baru..Semalam aku tdo awal..Jadi sambutan tahun baru bagi aku-macam biasa..sama seperti tahun2 sebelumnya...Tdo awal/lepak2 baring2 tengok tv. Tapi malam tadi sempat juga aku dengar bunyi mercun dekat2 kawasan rumah aku,ntah sapa la yang main agaknya.

HAri ni juga bila aku lalu dekat sekolah2 aku nampak ibu2 bapa2 semua sibuk dok hantar anak2 nak daftar sekolah.Ye la 3hb nanti da start masuk sekolah. MAcam2 ragam la aku boleh nampak..Macam2 gaya juga ada.. Rasa kelakar la pulak. Teringat time aku mula2 masuk sekolah dulu..macam mana ehh..Haha lupa plak..

Hari ni aku pergi jalan2 tengok wayang dengan MLD.My lovely dear.Hmm MLD dah booking tiket..Terus semangat nak pergi.Tengok citer Guliver's Travel. Lawak juga cerita ni..Aku bagi 3bintang. LEtih pulak dah 2hari aku berjalan2..Esok nak kelaur balik kampung pulak.. Dah terbayang2 kerepek2..Nyam2..haha

Tv pun skang macam tak ada cerita best-sambung baca buku la..

No comments:

Post a Comment