Friday, December 31, 2010

YES..SHOPPING SAMPAI TAK HINGAT..HMM

Tadi aku pergi angsana,saja jalan2 cuci mata-itulah aku..Hehe Banyak benda la ada sales..Murah2 nampaknya..Memandangkan kakak aku tu sibuk nak beli seluar untuk anak dara dia..Jadi aku pun ikut la dia dok cari pakaian budak2..

Tetiba dari jauh aku dengar suara budak menangis2..Rupanya baby kecik lagi dalam 6-7bulan dok nangis2..dalam pelukan atok dia..Kesian atok dia siap tarik stroller baby lagi.Time selisih dengan aku(nak elak dari terlanggar stroller anak kakak aku) aku nampak juga botol susu dalam stroller pakcik tu..

Lepas beberapa minit, aku still dengar baby tu nangis2.. Aku jadi pelik la.then aku nampak pakcik tu dukung baby tu keluar dari kedai..Aku terdengar salesgirl kat situ cakap-bagi la susu,mungkin nanti baby tu tak nangis lagi..Tapi guard kat luar dah bising2..Sebab katanya-mana la mak baby tu, pergi shopping tak hingat dunia..sampai anak melalak2..Ada ke patut pergi suh atok jaga cucu..Kan budak2 biasa nak dengan mak dia jer..Guard tu kata lagi-pakcik tu da try bagi susu tapi baby tu tak nak..entah apa la yang dia nak..Mungkin baby tu tak selesa kot..

Yang aku pelikk sangat2 tu..Mak baby tu, boleh hilang pergi beli barang kat kedai mana..Ko shopping heboh sangat nak beli barang2,pastu boleh ko lupa nak jenguk2 anak ko??Alahai...

Year End Sale, bukan semua barang murah..Ada juga yang mahal..Hmm Kalau murah pun entah2 memang nak habiskan stok.

No comments:

Post a Comment