Friday, December 24, 2010

JUMAAT..

Hari ni hari jumaat.. kat mana2 tempat kerja pun waktu rehat nya panjang. Sama juga kat opis aku ni tapi balik kene lewat dari hari2 biasa..Lunch tadi sempat la aku ke senai airport..sekadar jalan2 cuci mata..takde la boring jer duduk kat opis…rehat satu jam setengah tu..Aku pun bukan jenis yang boleh tido time2 rehat ni.

Hari jumaat bagi orang lelaki, kene la solat jumaat kan.. Wajib tu. tapi bila aku pergi kat senai airport..rupanya ada jer budak kilang aku yang aku ingat dia tak pergi la solat jumaat tu.. dok berlegar2 kat airport..Apa dibuatnyer tu? Padahal masjid sebelah airport je pun.. haru btoll..Aku pulak yang segan dok tengok..Bukan apa sebab baju yang dia pakai tu sama dengan baju aku-begini la nasib kalo kerja kilang haha..

Nasihat aku kepada lelaki2..tunaikan la solat jumaat..(aku tak tau nak kata apa lagi-sambil geleng kepala)

2 comments:

  1. salam..


    ada juga yang ceneke tak pi solat jumaat..ish.

    ReplyDelete
  2. entah la apa nak jadi dengan orang2 sekarang ni..hmm

    ReplyDelete