Saturday, December 4, 2010

TAK BOLEH SAVE NEW CONTACT-SIMKAD AKU DAH PENUH??

Semalam aku tulis entry pasal hp aku yang dah tak boleh nak save no..hari ni aku mintak adik aku tukar setting suruh save/copy semua contact list ke memory phone (maklum la hp canggih tapi aku bukan reti guna sangat-agak membazir la pakai)Baru aku boleh save new contact. Aku memang pelik juga mula2..Makanya pagi2 lagi (sambil tunggu mesih basuh keringkan kain) aku pergi kira jumlah contact list aku..Tup2 dah ada 240 nombor..

Aik..gile banyak..Ntah apa2 la no yang aku simpan-ke entah no siapa2?? Haha..Siap kene perli dengan adik aku lagi-kenalannya ramai sangat,tu pasal la tak boleh save..Huhu geram pulak aku. Aku kene buat sesuatu ni. Hm aku plan nak remove2 separuh no yang aku rasa agak kurang penting(erk ada ke no yang kurang penting??)Mesti ada kot..Mana2 no yang aku rasa dah bertahun aku xcall or receive apa2 masg ke call ke aku rasa elok la aku delete dari contact list and tulis dalam satu buku nota kecik-satu hal pulak nak menulis..

Ish2..satu kerja pulak..Kene fikir balik ni..Layan...

p/s: Hari ni kalo xde aral aku nak pergi majlis kawen kawan sekolah aku-Sue..Congratulations Sue..

No comments:

Post a Comment