Monday, December 20, 2010

HARI INI...

Pagi tadi aku terbangun dengan senyuman..Haha..kisahnya aku baru je beli comforter baru.. Tu la terlalu best sampai termimpi2..isk2..Boleh macam tu?Lepas tu bila terkenang balik asyik2 nak tersenyum jer..Alahai..sudah giler ke aku? kuikuikui

Hari ni kerja macam biasa..Monday hari yang ala2 malas..Sebab setelah dua hari bercuti,otak pun agak lembab untuk memulakan kerja. Tapi ok juga..sebab bos tak ada-so time for joget2..Ha ha

Esok aku plan nak pergi servis kereta.. haa sebut pasal kereta..Aku ni kan ada satu perangai..Hmm kalo time2 aku drive aku terjumpa Myvi SE yang sama spec dengan aku..Hmm aku rasa nak tengok jer kereta tu..Dalam hati terfikir, macam ni rupanya kereta aku dijalan raya..Haha(sempat lagi berangan)

Aku rasa bangga sebab jumpa kereta yang sama dengan aku..Hmm Ok,esok aku nak pergi servis setelah terlewat hampir 3oookm..sebab haha nk tunggu duit bonus baru aku pergi servis..Bonus pun aku da dapat..Amaun nye pun..syukur la..lepas nak buat bayar itu,bayar ini disamping bagi2 sikit2 sama ahli keluarga..Haha orang kata biar semua merasa..

So esok alang2 poket kopak bayar duit servis, elok la aku kopakkan lagi buat shopping beli apa yang kurang...Haaa beli apa yang kurang tau,bukan apa yang nak..Yang agak2 tak penting tak payah beli..Jangan membazir..

p/s: Tak sabar nk tunggu hari esok.

No comments:

Post a Comment