Wednesday, December 1, 2010

DISEMBER DATANG LAGI

Hari berganti hari,bulan berganti bulan..Sampaila kita ke akhir tahun..Bulan terakhir dalam tahun ni.Memang tak sangka..Kejap je masa berlalu..tak terasa pun.. Bila dok fikir2 balik, sepanjang tahun ni,kadang2 terasa aku rugi banyak benda tapi dalam masa yang sama aku belajar banyak perkara..Hmm Pengalaman mematangkan kehidupan kan..Sangat2 berharga..

Bulan ni juga sangat bermakna bagi aku sebab..haha aku lahir bulan disember..Sama juga dengan mydear...So nanti kitorang sambut sama2 la..(muah2 love you so much dear)

Aku macam biasa la..Tanam azam tiap2 bulan(azam tiap2 tahun dah tak valid lagi dah) Moga2 bulan disember ni bawak banyak keceriaan dalam hidup aku..Semoga aku jadi lebih kuat dan tabah(walau hakikat sebenarnya tidak) Semoga aku terus berdiri teguh..dan tak jatuh2..

p/s: Harap2 tercapai la..=)

No comments:

Post a Comment