Wednesday, December 15, 2010

MALAM INI

(picture dari pakcik google)

Malam ni aku macam boring la pulak..Rasa2 rancangan televisyen tak ada yang menarik perhatian aku. Arrgghh jem..apa nak buat ni? Nak baca buku-mood membaca memang langsung tak ada sekarang-membaca pun kene ada mood tau, kalo main baca jer..alamatnya..ko baca je la buku tu tanpa apa2 perasaan..Tak best la..Feeling tak ada..Hihi

Aku rasa malam ni internet connection kat rumah aku ni ada laju sikit..Ha ha Bagus juga, boleh aku update blog aku ni..buat blogwalking ke..Hmm
Semalam kat opis aku ada terima satu email..Dari orang jepun..Hmm keje dengan jepun ni, apa2 hal pun kene confirm dengan jepun sana(betul2 jepun).Jepun2 kat sini(manager2) buat apa tah..aku pun tak tau..Ha ha

Berbalik pasal email yang aku cerita tadi..baru la aku tau, rupanya pompuan kat jepun cuti bersalin sampai 2tahun! giler lama..Hmm aku tak sure la bergaji ke tak..Kalau bergaji alangkah untung nyer..Ha ha..Tapi lama sangat la ehh 2tahun..Kalau apply kat malaysia..Ko cuti 2tahun..bila tiba waktu ko start keje balik haaa-banyak orang baru(orang lama dah benti),pastu banyak rules baru(new precedure entah apa2), and entah2 ko pun dah lupa aku kerja ko sebenarnya..Ha ha..

Hmm aku sebenarnya tak tau apa motif entry ni ditulis..Hmm saja2 je membebel..nak hilangkan boring..sampai aku mengantukk baru la aku nak tdo..
Ok nak pergi jalan2 blog orang...

No comments:

Post a Comment