Saturday, December 11, 2010

BALIK KAMPUNG & KENDURI KAWIN

Hari ni aku plan nak pergi majlis kenduri kawn opismate aku kat batu pahat,sekali melawat atok aku.Hmm sambil2 jalan2 cuci mata..Dalam fikiran dan terbayang BP Mall or Summit. Tapi Summit tu tempat dia kecik jer..Dulu aku pernah pegi sekali dengan kawan aku tu si alene..Tapi macam tak best..So..Here we come-BP Mall..(saja jalan2 cuci mata-padahal bukan ada duit pun nak membeli,tak tau la kalo tetiba jer duit muncul dalam purse..toing toing....Hahaha)

Ini baru plan jer, tak tau lagi. Harap2 ok la dapat singgah kejap..Sebelum balik JB. Jadi sebelum pergi kenduri kene singgah rumah atok aku dulu, orang tua kan...sakit2 pulak tu..Hmm Harap2 perjalanan aku lancar hari ni. Minyak pun nak kene isi rm40..

Nanti nak beli makanan la kat stesen minyak..Hahaha Makan tetap makan..

p/s: Biasa jer perasaan nak pergi kenduri tu, excited lebih bila aku dah plan nak ke BP Mall..Harap2 sempat singgah...

No comments:

Post a Comment