Friday, April 26, 2013

HUJAN DI PAGI HARI.

Aku tersedar dari tido pukul 4 pagi. Dengar kat luar hujan turun mencurah2. Memang tersangat best kalao sambung tidur ni... dalam hati ada bisikan jahat-nak cuti kerja- uiksss jangan nani, sabar nani. satu je hari lagi. Ok fine. So aku gigih bangun macam biasa.

Nasib pukul 830 pagi hujan dah reda sikit. Sampai kat kereta tersenyum sendiri. Tengok plat kereta, encik suami dah siap tampalkan. Yeay..... happy sangat2. I like...

Kerja pun da kurang sikit. Aku biasa la kalo banyak kerja, memang kene fokus. Tapi ni kurang kerja sikit, mula la nak buat kerja merapu-update blog. Memang tak silap la aku instll blogger kat phone. Sambil menyelam minum air la orang kata gitu.

On the way pergi kerja, nampak ada satu accident dekat jalan sebelah. Maka jem la jalan tu, siap ada polis dengan tow truck lagi. Lepas tu boleh pulak ada satu taxi depan aku ni tiba2 slow konon nak juga tengok2 apa yang dah jadi!! Aish, mengada btol, terus aku high beam pastu potong taxi tu sambil aku pandang muka driver tu. Tambah malang lagi, taxi tu cermin gelap, grrr baru aku nak tengok muka driver huh.

Lambat masa berlalu hari ni- ayat klise bila kurang kerja. Time banyak kerja, rasa macam cepat sangat masa berlalu pulak. Nak buat macam mana. Putaran alam. Ok nak start sambung follow up kerja sikit.Kang belek iphone lama2 orang kata aku ngular pulak. kuikuikui

No comments:

Post a Comment