Wednesday, April 3, 2013

SEPERTI BIASA.

Hari ni adalah hari yang menyesakkan.. sana sini orang bersembang cerita sama, ok this is sensitive issue, i'm not gonna to write it down here.. Better pendam sendiri.. ada telinga, dengar, mulut, lebih baik diam..walaupun hati aku......

Kerja berjalan seperti biasa, layan kan saja. Balik rumah jer, perut lapar... Adoi la...terus bersiap untuk masak. Tiba2 aku teringat cerita yang operator bualkan waktu kat surau.. Ni pasal memasak la. Kononnya lepas kahwin, dia kene uruskan semual hal, termasuk masak. ada kala sampai dia merungut- kenapa la dia kena buat benda ni semua, kalau tinggal dengan emak, semua dah tersedia.. gulp... sekali aku pandang, muda lagi budak ni aku rasa.. Pernah terdengar umurnya baru 26 ke 27 tahun, dia beritahu kawan dia.

Layan pic lauk aku hari ni...


Masak benda simple sahaja.
Ok dah takde apa nak update aku rasa. Masa untuk berehat walaupun mata tak mengantuk sangat...

p/s: entry ni patut up semalam, tapi aku terlupa tekan publish.. isk2....

No comments:

Post a Comment