Thursday, October 14, 2010

BENCI BENCI BENCI

Hmm hari ni aku keje macam biasa jer..(seperti selalu) Banyak betol problem..Aku kalo dah malas nak layan, aku iyakan jer lah..suka hati ko..Tapi bila sampai satu tahap kesabaran aku dah hilang..Haaa Memang jahat jer mulut aku ni. Susah nak puaskan hati semua orang..Yang sebelah sana mahukan macam ni, yang sebelah sini dok bising2 kata tak boleh la, itu la ini la, nak yang macam tu plak.. uish..Kalo budak2 memang lama aku jerit2...Huhu

Hari ni aku join meeting dengan jepun2 tu..Huhu..Tak faham la..Apsal la jepun2 tu dok cakap bahasa jepun..Dah nampak rata2 member yang attend meeting tak faham bahasa jepun, boleh jer dorang bantai cakap jepun..Satu kebaikan orang jepun ni la-cintakan bahasa dorang..Lantak la apa orang lain nak kata..Jepun2 tu bukan semua reti bahasa english..Nak cakap pun payah..Tulis email kene sependek yang mungkin, Kalo korang tulis2 panjang(karangan bagai) huh jangan harap la dorang nak reply cepat2..Kene bagi kat dorang kamus kot baru dapat reply cepat..Da sakit hati dekat situ..Kadang2 benda urgent pun last2 minit baru nak confirm..Kalo ada kat sebelah aku, maunyer aku luku pale dia..Hahahah (giler melampau)

Hari ni gak aku dapat tau next week aku kene join rework..Sebenarnya dari dulu2 lagi bila ada rework aku memang naik jer suara aku-tanda2 aku malas nak join rework..Then biasa orang (atau aku yang pilih) letak turn aku last2 day..Hahah dan juga biasanya last2 day tu memang xde rework sebab dorang dah habiskan kuantiti semalamnya..Selamat aku..Tapi tadi bila orang tanya..Hmm tak apa la aku terima jer la tolong rework walaupun HATI aku SEBAL semacam..Dari dulu aku aku memang tak faham kenapa RND kene tolong buat rework??Ingat RND ni tak de kerja ke hah??Banyak lagi benda lain nak dibuat..Menyusahkan orang jer...Huh (gaya bengang tahap gilerr)

Hari ni juga aku waaaaa aku selsema..Start time kat opis tadi la..Malu plak aku nk bersin2 kat opis tu..Udah ler aku dok sebelah kipas..Haha kang tersebar la plak satu opis tu virus selsema..Kuikuikui Susahnya..Dah la stok tisu dah nak habis..Tinggal beberapa bungkus jer..Baru plan nak beli hari sabtu ni..Aduh duh..Sabar jer lah.

Itu hal yang berlaku hari ni..Hmm stop dulu..Lagi lama tulis lagi banyak plak cerita..Hehe

No comments:

Post a Comment