Monday, October 11, 2010

I'M IN HAPPY MOOD..WOW

(picture dari pakcik google)

Aku memang tak boleh tahan bila pagi ni, mood aku tetiba jadi happy..semacam...Hmm kenapa yea..Bila turun keta jer(time ni dah sampai kat kilang) aku rasa nak senyum2 sendiri..Hahah Alamak..habis la macam ni..Nanti orang kata aku giler plakk..Udah la nak masuk ke bangunan kilang kene lalu dekat smoking area tu (yang pastinya banyak lelaki tengah smooking dan juga bos2 jepun pun sebelum start keje dorang lepak situ..merokok gak.Pelik aku orang jepun merokok xde ke yang sakit2..isk2)

Tapi memang aku xble tahan..Rasa nak senyum jer..Huhu ni semua gara2 mydear la..Aduhai..angau betul la macam ni..Time ngantuk2 aku dengar suara dia cakap2 dengan aku..(padahal kadang2 bukan aku dengar sangat pun..Haha) macam lagu tau terngiang2 kat telinga..Dear2...hmm xpe la..Sudah la banyak cakap2..Pastu galak betul dia gelakkan aku..Hish..Dia lupa ke sapa yang dia gelakkan ni?? Hahaha buah hati dia gak..Hmm sukati lah dia..Yang penting ko gembira..

Memang aku xble lupa la...ada ke dia kata aku yang tergila2 kan dia...uish..(malu la aku mcm ni)..Habis tu dia tak tergila2kan aku ker? hahaha Budak ni memang nak kene..Siap la nanti...Next dating...Kene la...

Hmm lama dah xjumpa mydear.Plan nk ajak makan kat malay village la(as usual- kedai yang mydear suka) Tapi kali ni aku nak try branch yang kat nusa bestari..Sedap ke tak sedap..

Sebut pasal kedai makan ni..Last time waktu aku arrange welcome & farewell dinner kat damai village sebenarnya aku ada try minta quotation kat banafee village..Baru2 ni banafee village ada call aku tanya pasal dinner tu..Aku pelik la sebab aku rasa kau mintak quotation dah lama, since no reply from their side then aku just proceed ke damai seafood..But suddenly, dorang call tanya still berminat ke tak nk buat dinner (huh time ni aku dah start hangit..Dah la call aku time aku kat supplier) Aku expalin la kat dorang cerita yang sebenarnya..Boleh plak dorang kata staff yang deal dengan aku tu tak tulis tarikh..DAh tau tak de tarikh tak boleh ke call aku dulu tanya..Bukan aku xtinggalkan no phone..Haram toll..Last2 aku pun kata dinner tu dah lama berlalu,tapi tak pe bagi je kat aku quotation dulu atau apa2 pakej yang ada then mana tau next dinner aku suggest buat kat banafee village plak. Tetiba dia tak nak bagi dan kata tak pe lah..maybe kita berurusan lain kali.. Erk..aku jadi pelikk..Hmm Ahh..sukati la..Tapi aku berazam, nanti aku nak try makan kat sana..Apa sedap sangat ke makanan dia.Hmm..

Oit.. sudah lari dari topik plakk..Heheh Ok stop dulu..sambung next entry

No comments:

Post a Comment