Wednesday, October 13, 2010

UNTUNG NYA JADI PENGEMIS..SILAP2 LAGI KAYA DARI ORANG YANG BEKERJA

Hari ni balik2 rumah jer..Macam biasa la aku makan2..Haha (tu yang first sekali aku kejar)..Sebenarnya hari ni aku malas nak stay opis nk folo up pe benda..Huh Semalam aku dah stay kejap..Pedulikan la apa nak jadi dengan model RU ni..Problem tak sudah..huh..Aku tengok bos pun xde, aku pun cha alif but la..hahaha Jalan cepat2 tak nak terserempak dengan dia punya pasal..Kuikuikui Haru juga mana tau kot kot dia terjerit2 nama aku ke nak tanya sesuatu..

Aku baca paper hari ni. Artikel tentang sifat rakyat malaysia yang pemurah..Rakyat malaysia memang pemurah, buktinya wartawan yang menyamar jadi pengemis pun dapat banyak collection..Tengok, sampai kita tak boleh beza sama ada orang yang mengemis tu betol2 memerlukan duit ke atau saja2 malas nak cari keje. (Ada juga orang yang sanggup mengemis daripada cari keje)

Orang yang semacam ni memang aku nak kutuk bagai..Dasar pemalas..Kalo badan sihat, pergilah cari kerja sana..Betul tak? Ni bila kerajaan ambil banyak foreign workers pandai pulak rakyat cakap, kerajaan tak nak bagi peluang orang tempatran bekerja..Tapi bila ada peluang pekerjaan(terbuka luas) tak nak pulak pergi kerja..Haru betul la..

------->>>> AKu memang hangin btol la..Entry ni penat2 aku taip panjang2...alih2 bila post, kuar sekerattt jer...MAmang hantui btol la server internet ni..Huh Tak de MOOD dah

No comments:

Post a Comment