Friday, October 15, 2010

LEGA...GEMBIRA...SYUKUR.....

Hari ni tetiba aku rasa lega teramat2 sangat..Rasa macam segala beban dah lepas dah...Hmm
Sebab model RU yang aku dok bengang2 tu akhirnya dapat MPA certificate tadi..Pergh...(tapi kalo still tak dapat gak tadi memang aku hangin gilerrr) Ye la model ni kalko xsilap dah berzaman dah kitorang develop, da setahun da..Tapi bnayak gile rproblem last2 minit..Sampai siap buat limited approval lagi..Aku xtau la...(Jepun2 tu pun satu gak..Bila da jadi macam ni mula la request macam2..Gelabah lebih..)Huh..Apa pun memang aku rasa lega sangat2..Sebab xde la lagi orang dok follow up kat aku...

Tadi waktu lunch (biasa la jumaat kan rehat lama) aku plan nk ikut kawna aku g senai airport..Dorang kata ada MPH baru bukak dekat situ..KFC pun ada siap..Dulu2 aku pegi belum siap macam ni lagi..Still construction..Sampai sana, wahhh body shop pun ada juga..Huhu memang sesuai la nam dia Aeromall..Tak lama lagi macam2 ada la tu..Tujuan utama aku ke kedai buku MPH, apa lagi, masuk jer terus nampak sebesar2 keadaan kedai buku..pergh..memang menggoda ni (Huhu bukan mydear je yang boleh buat aku tergoda, tapi kedai buku gak..hahahah)

LAma gak la aku pilih buku2..Kebetulan buku yang aku dah lama cari tu ada jual, apa lagi, aku pun beli la..Hmm kalo buka kedai jula buku pun ok gak yea..Hmm Sepuluh tahun lagi ehh..(ye ye jekk) KAt kedai buku tu aku tengok2 memang ramai la orang yang kerja kilang yang dekat2 area senai tu..Semua amik kesempatan ni(hari jumaat) nak keluar makan..Sebab hari2 biasa waktu rehat sekejap jer..(tu pasal aku kalo baizah call aku ajak makan lunch, aku rela amik hapday..Hahahah)

Hmm bermula la waktu aku membaca skang..nampak gaya aku kene stop beli buku dalam 2-3 bulan la..Sebab aku ada 2 novel yang memang aku baca tak habis2 lagi, plus 3buku yang aku beli tadi, belum campur 2buku motivasi yang aku beli dulu2...Huhuhu xtau la bila nak habis baca,begitulah aku -pencinta buku..Tak pe2..Nanti aku nak set up satu library la untuk buku2 aku..

Esok plan aku: aku nak pergi angsana.Sebab aku nak beli perfume Inspire tu..Sedap plak bau dia..Sampaikan ada ornag bagitau aku-dari jauh lagi boleh kenal bau aku. Tu belum lagi bunyi loceng gelang aku yang boleh dengar satu opis.Hehe..kadang2 malu gak aku. Macam kat surau, time orang nak solat, gelang aku bunyi2..Tapi apa leh buat..Aku pun memang suka bunyi2 ni..
Kat angsana lagi aku nk singgah body shop la..Hmm beli apa yang patut..Heheh

Harap2 menjadi la plan aku ni..Sebab kadang2 aku ni plan jer lebih..tapi tup2 cancel last minit!! Huh ikut perangai sapa la ni..Tapi rasanya jadi kot sebab perfume aku memang sudah habis..Kang nanti ada lak aku curi2 guna adik aku punya perfume kang..hahahha

Ok stop dulu..penat hari ni..Balik dengan hati yang senang..kerja pun dah habis..tetiba terfikir plak aku-Lepas ni aku nak buat kerja apa yea?? Tunggu.....

No comments:

Post a Comment