Monday, December 31, 2012

BERAKHIR 2012, BERMULA 2013.

Hari terakhir dalam tahun 2012.. Yeay.. Selamat tinggal 2012, selamat datang 2013. Semoga tahun 2013 membawa keceriaan pada aku dan keluarga.. Ahaks..

Best woo tahun 2012.. Banyak kenangan aku. Dan bnyak pencapaian diri yang aku dah buat. Paling best, hajat aku nak tukar kerja tercapai. Walaupun just pindah kilang ke kilang. Tapi atleast aku dapat environment baru..

Tu kisah bulan 5, bulan 9 pulak.. Memang special.. Majlis kahwin aku dengn encik suami setelah hmpir setahun bertunang dan tiga tahun tiga bulan berkawan( kira masuk waktu tunang sekali la) kuikuikui.. Syukur sangat2.

Awal bulan disember pulak, kitorang pindah rumah sewa.. Pergh.. Time ni memang ar... Tu yang kuar entry benda yang aku buat vs benda yang aku da tak buat tuh.. Huhu..

Apa pun aku memang enjoy 2012 ni.. Dan harap2 2013 membawa keceriaan yang lebih.. Daa..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment