Thursday, December 13, 2012

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK DIRI SENDIRI.

Today is my birthday. Wow.. Selamat hari lahir untuk diri sendiri. Mula2 tak la teringat sangat. Tapi bila kawan aku si nadlene call- wish birthday,gigih dia wish awal sehari.. Ahaks.

Da genap 28tahun. Masih diberi kesempatan untuk teruskan hidup di bumi Allah. Syukur..dan moga2 hari mendatang akan jadikan aku lebih baik dari hari2 sebelumnya. InsyaAllah.

Tahun 2012 pun da nak sampai ke penghujungnya. Sikit je lagi.. Nak masuk 2013.. Rasa ni paling sesuai nak set azam baru 2013..dah ada terlintas list untuk tahun baru.

Ok semalam bila alene call, dia ada sebut daging goreng. Aku pun tak sure la lene. Rasa aku belum tepek gambar lagi dekat blog ni. Mana ko tau aku pernah masak daging goreng?. Atau mungkin aku ada lupa ingatan sikit2 kot.. Da tulis tapi nak juga tulis lagi. Entah.

Tapi tak pe alene. Nah aku tepek gambar daging goreng yang aku buat.. Fuh.. Ko jangan tertipu dengan color sayur dan cili yang masih fresh tu. Pasal time aku snap gambar ni, aku baru je masukkan cili dan kacang tu.. Tu pasal nampak still cantik color dia tuh. Tapi aku rasa kan, next time kalo aku nak masak lagi.. Aku akan pastikan da nak dekat akhir2 baru aku masukan kacang dan cili. Supaya color dia still maintain. Haha.

Ok. Skang aku pun da ada kat opis. Stress fikir hal kerja. Layan jer la.. Bak kata Eve, kawan aku- kerja pun takde nafsu. Main kerja je... Hmm tak pe la fikir positif sudah..
Daaa...

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment