Thursday, December 27, 2012

MEMBELI ONLINE

Kisahnya aku teringin nak pakai tudung baru.. Tapi masa takde nak pegi belek2 tudung kat kedai.. Serius.. Yang sbenanya dari dulu aku memang malas nak stay lama2 kat kedai nak pilih2. Tu pasal aku ni outdated sket dari segi pakaian.. Sebab tu bukan minat aku.. Haha tapi kalo buku.. Yeah.. Itu minat no satu. Bab pakaian..asal bersih dan ringkas..bole jalan..kuikuikui

Ok balik cerita hal tudung. Tertarik dengan gambar kat fb. Jadinya aku decide nak beli. Entah sejak bila aku start membeli online pun aku xtau. Tudung ni kalo beli sehelai harga RM35.  Makk aii.. Pe ke mahalnya tu.. Tudung aku paling mahal pun berapa belas ringgit jer.. Tapinya tudung yang aku tengok ni..kalao beli kuantiti banyak, dapat la harga murah.. Dan aku order sampai 10 helai..

Barang pos pegi rumah mak aku, sampai ayah aku siap tanya aku nak jual ker? Ni gara2 buku pasal MLM yang aku dapat tu la..gara2 shaklee..

Ok hari ni pergi kerja pakai tudung baru.. Tudung ni senang la dibentuk. Cuma kain dia memang lembut dan aku agak, lepas ni kalao nak pakai kene letak fabric starch. Bila pakai benda ni.. Teringat aku kat alene.. Ko pakai lagi ke kiwi starch ni??

Aku baru nak elak guna benda ni sebab time aku keraskan tudung,aku paling takut hujan. Sebab bila kena air, tudung tu da tak jadi keras balik.
Pantang kan?..

Hmm..tudung hai la tudung...

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. Haha aku dlu pun pkai Starch gak si alin la ajo hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha sama la....susah nk bentuk kalo terbeli tudung yang kain lembut... Tu pasal sampai skang aku still pakai...

    ReplyDelete