Monday, July 26, 2010

JALAN HALA KE SKUDAI DARI HIGHWAY(TOL SKUDAI ) TUTUP

(picture dari google)

Huh jauh sungguh perjalanan balik aku hari ni..Sampai aku xsempat nak amik adik aku.last2 ayah aku yang pegi amik..Elok je dia sampai rumah aku tengah makan..hahahah berbulu je mata tengok aku..kuikuikui

Jalan hala ke skudai lepas tol skudai tu tutup dari 26/7 sampai la 8/8. Aku tak tau la dia nak buat apa..Upgrade jalan agaknya..Moga2 jalan tu bertambah la baik dan elok..Tak dapat aku bayangkan lepas ni aku terpaksa lalu jalan biasa time balik keje..Wah wah wah..dengan jalan yang still under construction pastu keta yang banyak..ye la masing2 nak balik keje..Hmm (eleh dulu2 masa setahun pertama aku keje kat senai leh je lalu jalan biasa pegi dan balik..Cool man...)

AKu xnak la lalu jalan tadi..sampai ke perling sana...Makk aii jauh amat tu..waaa buang minyak jer...HAa harap2 esok pagi hujan turun la mcm tadi.Wow best tu baring2 kuikuikui..Pastu sejuk2 time pagi2..Seronok la pulakk..(Sebenarnya nak cari alasan nk pakai selipar time keje) haha

No comments:

Post a Comment