Friday, July 23, 2010

KENE TAHAN POLIS

(picture dari google)

Hari ni tah kenapa memang hangin aku dibuatnyer.. Ada ke patut tadi time aku balik keje kat tol senai utara aku kene tahan polis!!!!Cett xguna btoll..Paling aku hangin kalo aku ditahan atas sebab melakukan kesalahan tak apa lah juga..Ini tak..dorang saja je tahan aku pastu tanya soalan yang bukan2..Keje mana, kalo nak beli guna staff purchase boleh ke x..Adoiiiii dalam hati mau ku lepukk kepala orang tua tu la...

Aku memang hangin btol.Memang tak ble terima la..Ditahan tanpa melakukan kesalahan..Aku memang la teramat2 pantang.Polis2 ni sebenarnya ada keje ke xde...??? Suka hati jer nak tahan2 orang...Otakk dia...(haaa amikkk ko) Time keje buat la cara kerja..Kalo nak tahan sila pastikan orang yang anda tahan tu betol2 melakukan kesalahan...Ooooo main2 ehh keje..Eeeee tension!!!!

No comments:

Post a Comment