Sunday, July 18, 2010

QUALITY HOTEL,SHAH ALAM


Pemandangan dari bilik hotel aku..Time sorang2 bosan jadi aku tangkap la gambo..

Ni pun aku leh nampak dari bilik hotel aku

Ni gambo saje2 amik..

Katil aku..besar,,padahal aku sorang jer tdo

Kira selesa la hotel ni...Ada tv siap astro lagi..

Hari tu kan aku ada pegi shah alam sebab 3D CAD competition..Haa aku stay sana satu malam dekat quality hotel(yang aku citer banyak lipas tu) kuikuikui..Sebab aku sorang2 jer..xde mende nak buat..so aku snap la gambo2 ni...

Semalam time aku nak g keje (OT) bila aku nak masuk roundabout senai, aku nampak kapal terbang baru nak naik...wow besar nye...rindu la time2 naik flight..Aku first time naik flight time g meeting 3D CAD la..heheheh rasa mcm best ada gak..ye la first time..tetiba rasa nak naik flight lagi plakk...hahaha tapi sapa nak belikan tiket..kuikuikui

Pada aku naik flight ni..memang la cepat sampai, tapi penat menunggu..Tu yang malas sangat2 tu...hmmm Tetiba terfikir, sebab semalam tgk majalah 3 KMJ(kembara mahkota johor nek ketapi kan,,,aku nk try jalan2 naik kereta api plakk la...wowo

No comments:

Post a Comment