Tuesday, July 20, 2010

NEXT SERVICE

Aku plan hujung minggu ni nak pegi hantar keta aku servis..Hmm nampak gaya kene call service center la nak booking tarih & waktu..Ala pada aku booking ke tak booking macam sama jer...dekat2 dua jam gak aku tunggu..

Aku ingat nak servis bulan depan..Tapi bulan depan kan ramadhan..hahahah datang la akal jahat aku..dok fikir yang bukan2..takut haus la..lapar la..ish2..ada ke macan tu..Tapi biasanya aku kalo g servis kereta aku bawak novel nak baca..Ala buat ada2 jer..Asalkan aku x bosan tunggu lama2 (padahal aku amat2lah bosan menunggu) Kalo ada mydear teman leh juga..hahah(mula la tu mengada)

Nampak nya aku terpaksa la guna duit simpanan aku...alahai..mcm mn nk saving ni..baru nk start saving..da kene kuar balik..Tapi nak buat mcm mn kan..Keta tu pun dah lebih 2000km..Kalo ada apa2 masalah kang sapo plakk yang susah..Aku x nak la..Servis je la..Tawakkal je..Duit boleh dicari..Klao nyawa hilang sapa nak ganti..

Tadi masa balik keje aku lalu kedai cuci keta kat rumah aku ni..OOOO time aku nak hntar keta..Sikit punya banyak keta dok menunggu...TIme aku x hantar..aku tengok budak2 keje situ dok lepak2 jer ehh...OOO ini yang bengang ni..Tapi tadi sebba dah petang sangat..lepastu kan hujan..so aku malas la nk hntr...lagipun aku bukan jenis yang cuci keta time malam2..(kalo mydear ye la..asal cuci keta jer..malam)

Hmm agak2 nye bila la aku nk cuci sendiri Myvi aku ni ehh..mcm yang aku slalu buat kat kancil dulu2..

No comments:

Post a Comment