Friday, July 30, 2010

YES I'M HOT TEMPERED PERSON

Ini aku kene akui..aku memang hot-tempered person..Dari kecik2 lagi..Kalo xcaya..haha tanya kakak aku..lebih sepuluh tahun aku kenal kakak aku..Dia sangat faham aku..MEmang ini perangai buruk aku..Dan aku cuba nak kikis dia sikit2 tapi xtau la,boleh berjaya ke tidak..tengok la nanti mcm mn..

Aku memang hangin bila ada benda yang menghalang kerja aku...Walaupun itu benda kecik jer..Perasaan nak marah tu datang bertimpa2..haha kalo aku leh cakap,memang aku cakap jer aku xsuka..Biar orang tau..aku xsuke..

Macam contoh kalo aku balik keje jalam jem..memang aku rasa nak marah..Bengang.Mcm tu gak bila aku baik rumah..Sebelah rumah aku tadika..(memang xguna btol la tuan rumah..Aku rasa nak debikk jer tuan punya rumah tu. Yang pegi bagi sewa dekat orang yang nak bukak tadika tu buat apa??) Bising budak2 memekak..memang aku hangin..

Biasa aku ni kalo marah ke bengang ke..aku rasa baik aku diam kan jer..sebab bila aku dah mula berkata2,takut bahasa kesat plakk keluar.. Tapi time tu aku memang dah xkira apa la..Dah xble control marah..Huhu Agak teruk la aku ni..

Tapi aku xkacau orang..Aku xfaham kenapa ada sesetengah orang yang suka sakitkan hati aku. Aku malas la nak balas..Sebab selagi aku bole terima, aku terima jer...Tapi bila aku da xble tahan..Meletup kaw2 punya..haaa amikkk ko... Kita xkacau orang, tapi kenapa orang selalu nak sibuk2 hal kita???Tak faham la dengan manusia zaman sekarang ni...

p/s: sedaya upaya sedang berusaha untuk kontrol kemarahan..

No comments:

Post a Comment