Monday, March 28, 2011

BAU APA TU...

HAri ni aku sampai kilang lewat..Sebab apa? sebab aku terbangun lewat. Walaupun ayah aku dah call dari kampung, tapi sebab aku terlena kejap, jadila aku bangun kol 6 tepat2..Huh.. Dengan segeranya aku kebilik air..

Dan hasilnya aku sampai parking kilang dalam 740..Hmm pakai stokin, pakai kasut, matikan enjin..jalan kaki masuk kilang...Tup2 pukul 750 sampai opis..Duduk jap..Erk sempat lagi aku terfikir nak beli kuih.. AKu hari2 makan kuih..Tak tau la tak ada pulak rasa jemu..Tapi aku stat tertanya2..Sampai bila hari2 makan kuih ni..Ha ha

Time nak jalan ke kantin...Fuh...Depan aku ada dua budak perempuan...Aku pandang depan jalan sambil geleng2 kepala..Niat hati nak message MLD tapi terbantut dengan cepat. AKu, perempuan yang amat2 suka wangi wangian..Sebab tu antara kesukaan aku ialah perfume..Sebab pada aku...cium bau yang wangi2 dapat memotivasikan hari aku...Wowo hahaha(bole aku kata macma tu?)

Tapi apa yang terjadi pagi tadi buat aku terfikir...Deria bau kau sudah hilangkah..Budak perempuan yang jalan depan aku tu..bau dia...Isk2 susah nak describe la aku..Senang cerita boleh jadi muntah!! Tapi budak perempuan tu boleh bergelak tawa dengan kawan dia...Aku nampak dia cium2 baju dia..Huh apa ke bendanya yang dia buat...Baju dah berapa bulan tak basuh???

Eeee apa nak jadi la..AKu terpaksa slowkan langkah aku, nak potong tapi macam nanti tak lepas pulak sebab ada orang tengah jalan balik dari kantin..Sabar jer la... Yang pelik boleh dia tahan dengan bau tu?? Pening kepala aku..

Nasihat aku: JAga la kebersihan diri...Buatla orang lain selesa dengan kita..Hish aku memang tak dapat bayangkan la bila berhadapan dengan orang yang ada BAU ni..Huh Nak aja aku hulurkan perfume pada dia..

No comments:

Post a Comment