Tuesday, March 22, 2011

CERMIN OH CERMIN

Balik lambat lagi..Biasa la bila balik lambat..mula semuanya jadi lambat. Mujur sempat aku tengok ceita Asmara tu..Kalau tak..hmm terpaksa la tengok kat tonton.my

First day aku bawak myvi lepas kuar dari workshop..Hmm Serupa macam drive keta baru..Ha ha Ada bau2 kereta baru..apa la...Tapi tu la..sejujurnya aku pun sekarang drive dengan terlebih hati2..Tak nak la kene langgar macam bulan lepas...Buang masa, buang tenaga, menambah sakit hati jer..Tapi bila fikir balik, bersyukur sangat2 sebab tak la teruk accident, keta je remuk(seremuk hati aku huhu)

Semalam time amik keta, adik aku perasan ada retak kat cermin depan..Tak sure la retak start bila..Tapi dengan pantasnya aku fikir, elok aku hantar kedai luar je..Nak repair ke nak tukar itu lain cerita,sebab bila masuk servis center, silap2 keta kene tinggal lagi kat situ..Ooooh aku tak rela...Sapa tak sayang kereta-cuba bagitau aku..Hehe

Aku dah surf2 internet, habis la mungkin kopak lagi duit aku hujung minggu ni..Jumaat gaji, so memang kene standby la..Sama ada tukar or repair cermin..Tapi kalao dah retak sama patern macam graph rubber higlory..Huh ada gaya nak kene tukar jer...

Sekarang ni aku bawak kereta pun slow2 jer..Takut2 tetiba time drive, boleh jadi bersepai pulak kaca..Tapi aku rasa tak mungkin sebab cermin tu ada tinted..So..kalao pecah pun, still ada tinted yang halang dia berderai kan..Hmmm TEngok la nanti macam mana..

Huhu nak taip lagi mata dah makin berat ni..
Sambung esok jer la..

No comments:

Post a Comment