Friday, March 18, 2011

PARKING LA BETUL2..MENYUSAHKAN SUNGGUH

AKu paling tak suka bila aku drive kemana2, then bila aku nak berhenti kereta, nak parking je..tengok2 ada kereta parking makan dua tempat..Time tu aku rasa kalau aku bawak kereta buruk,memang dah sah2 aku langgar je kereta tu..ha ha

Tak kisah la kan...Kereta kecik ke,kereta besar ke..Semua sama jer..Kalau nak parking main masuk jer..Dah terang2 ada disediakan kotak..Ehhh parking juga sukahati..Yang peliknya aku tak pernah pulak terserempak dengan tuan punya kereta yang 'MAIN PARKING SUKAHATI NI'. Agak2 kalau aku terjumpa la kan..Memang aku slow talk dia suruh arrange balik kereta dia tu-parking elok2..

MAcam tadi time masuk parking kat kilang aku tu,dari jauh aku nampak macam ada satu parking kosong kat front line..Bila nak masuk jer..Baru la aku perasan..Rupanya kereta tu makan dua kotak parking..Waaaaa sapa la punya kereta ni..Apa la..Tak reti parking ke...Kereta besar nak masuk semua tak muat..Walaupun aku bawak kancil, dan memang kancil boleh muat masuk parking sebelah tu..tapi aku malas nak tambah sakit hati aku sebab driver tu tak reti parking..
Sudahnya aku parking je belakang kereta tu.

Bila balik tadi, huh rupanya tuan punya kereta tu tak balik lagi..Hmm agak2 sapa la gerangannya kan...

No comments:

Post a Comment