Tuesday, March 1, 2011

TAK TAU APA NAK TULIS

Haii la tunggang langgang hidup aku hari ni..Aku benci betul kalau drive tempat yang jalan berlubang sana lubang sini..Huh..rosak keta aku.. Udah la kereta aku tu still kemik lagi(waaaaa bila la boleh masuk bengkel ni) Mula2 ada gak rasa malu nak guna keta tu,ye la keta baru(walaupun tak la baru,dah 3tahun juga) tapi kemik2..Time aku masuk parking pun,kalau driver kereta sebelah tak keluar lagi, aku perasan juga dia jeling2 pintu kereta aku..Hmmm sabar je la..

Hari ni dah 1hbMarch..Kejap je dah masuk bulan 3..huishh tak rasa la masa berlalu..So macam biasa la kan, azam aku tiap2 bulan, lupakan kisah bulan lalu,mulakan kisah baru.. Boleh macam tu?? Sebenarnya aku dok tunggu juga bos aku belum pass dekat aku slip gaji aku lagi(eleh itu pun nak kecoh,duit aku dah keluarkan pun..he he) Sampai sekarang boss aku tu tak bagi2 lagi..AKu dok jeling2 juga meja dia kot2 ada slip gaji aku ke..Ini semua gara2 jumaat 25hb aku cuti la..tu pasal aku tak dapat slip gaji lagi..

Hmm mata tak ngantuk lagi..Aku dah terbayang2 esok nak buat /follow up kerja apa..Pelikk kerja aku sentiasa ada benda nak buat, tapi tak pernah pun timbul rasa aku nak OT siapkan kerja..Aku memang pelikk..Kalau aku OT pun, itu sebab aku rasa betul2 benda tu aku kene siapkan(padahal kerja dengan company jepun semua benda urgent!!) Mood aku nak OT dah lama mati..Hehe Tak apa la..Kerja...memang tak akan siap pun.Aku mengaku juga la kalau OT banyak juga duit gaji tapi aku fikir balik..Tak apa la..selagi aku boleh siapkan kerja, aku buat jer macam biasa..Usaha2...

Entry malam ni macam tak ada idea, mula2 aku tak tahu nak tulis aku,tapi bila dah tulis,amik ko...berperenggan juga...Hmm layan TV la pulak, sambil2 blogwalking..

No comments:

Post a Comment