Thursday, March 10, 2011

FUH...

Tak best betul tengok blog aku ni...Dah beberapa hari tak ada entry..Sebab apa....Sebab aku kat opis super duper busy, sampai tak ada masa nak fikir apa idea entry nak tulis(biasa aku dah rangka2 apa nak tulis dalam blog ni masa rehat2 kat opis tuh). Skang ni..hmm time rehat pun aku kene curi2 buat keje..Huh bukan curi2 lagi...MESTI..Memang tak siap la kerja aku nanti..Pending memanjang...(ha ha adakah ini salah satu petanda.....faham2 jer la hahaha)

Hari ni aku jadi tak tentu arah sebab tekak aku sakit..Alahai...memang tak suka betul la...Susah aku nak buat kerja bila tekak aku sakit ni..Tak fokus..(eleh aku kalo buat apa pun memang tak fokus..kalau dah tak suka)Makan apa pun macam tak lalu-tapi tadi balik kerja melantak nasi lauk asam pedas...sedap pulak..Makk aihh

Hmm aku dah beli strepsil 2paket siap2..Makan non stop..Ataupun, esok kene pergi klinik kilang mintak apa2 ubat untuk sakit tekak ni..Hmm Dulu aku pernah mintak sekali..dia bagi ubat macam strepsil juga...Ahh tak pe kot..Makan jer..Lagipun esok last kerja..Jumaat kan.. Tapi aku dah merangka2 nak datang OT hari sabtu..Erk sebab macam ada benda nak kene siapkan..Huish..Apa dah jadi ni..Memang haru biru..

p/s: fuh..hari2 letih kerja..agak2 bila la dapat duduk berehat2..tak payah fikir pasal kerja...ha ha

No comments:

Post a Comment