Friday, March 25, 2011

SEKALI TERTINGGAL DA...

Bila aku online tiap2 malam, jenguk2 bloglist aku, terasa pulak aku macam memang dah lama tak update blog..huh memang terasa lama pun..SEbab apa aku jarang update..Sebab aku heheh banyak btol kerja la..Esok pun kene kerja...Huh (geram ni...musnah plan aku nak pergi window shopping-gajikan dah masuk)
Padahal sebenarnya akukan nak survey2 kat dr.cermin tu..Kes cermin keta aku yang retak tak habis lagi...Fuh..Susah la macam ni..Lepas 1hb April jer,confirm aku nak cuti..Ha ha ye ye jekk..

Semalam aku terbangun lewat..Macam tu la kisahnya kalau aku balik kerja lambat..Lepas tu semua serba lambat-makan lambat,mandi lambat dan tdo pun of coz lambat..Sudah la bangun lewat pagi tu kereta tak ada minyak pulak...Sah2 la lambat sampai kilang macam ni..Adoi...

Siap2 semua, aku pecut kereta..(erk kelajuan da kurang sikit-nak2 sejak lepas accident,ha ha)
Time nak isi minyak sempat la aku beli roti,selalu aku pagi2 dah menapak pergi ke kantin membeli kuih, tapi sebab lambat aku beli je roti.. Sampai parking kilang, aku terus jalan kaki masuk..Tak perasan rupanya lebihan duit yang aku beli minyak tu tertinggal dalam kereta..

AKu pulak, buat macam biasa jer..Sedar2 time nak balik, biasa aku akan keluarkan semua khazanah dalam poket aku masuk dalam beg...Tiba2 duit aku tak ada..Gelabah juga..Kot2 ada tercicir kat mana2 ke..

Isk2...Nasib aku tak terus beli kuih kat kantin,kalau tak..nak pinjam duit kat sapa..hehe

No comments:

Post a Comment