Saturday, March 19, 2011

HARI SABTU PUN KERJA..HMMM

Hari ni aku datang OT kerja..Huh Memang huru hara dibuatnya aku sekarang ni..Tdo pun xlena...Tu belum lagi fikiran aku yang melayang2 dok fikir pasal kerja..Walaupun aku tengah mandi sebelum nak pergi kerja..Huh ada ke patut??

Hari ni juga patut orang produa call aku nak update pasal kereta..Tapi entah sampai ke petang tak telefon2 aku...Terpaksa la aku msg dia tanya bila aku boleh amik kereta..Sebab aku dah tak tahu nak susun ayat macam mana nak tanya kalau aku call nanti..NAsib baik dia reply msg aku- so confirm already: kereta boleh ambil hari isnin..haha mood aku hepi tahap tertinggi..

Dan juga semalam aku sempat tengok kat berita,pasal produa akan lancar kereta Myvi baru. Apa lagi, aku dengan segeranya search dekat internet..betul ke tidak..Dan rupanya berita ni heboh da dekat blog2 automotif.. Ada yang sempat aku baca,maybe Myvi versi baru ni guna enjin 1.5liter(sama dengan alza) Dan kalau betul, ini mungkin Myvi versi highline, yang sekarang ni Myvi 1.3liter adalah versi medium line..Wowo tak sabar aku nak tunggu...Nak juga tengok macam mana appearance dia..Ada ubah ke or sama lebihkurang dengan Myvi sekarang..Tunggu....

Haaa balik cite hal kerja pulak..Kadang2 aku geram juga dengan server kat opis aku tu..Buat kerje nak save document sikit kadang2 server full..Bab ni memang aku cepat marah..Menyusahkan betul la..AKu kene save kat tempat lain dulu then lepas beberapa lama baru aku dapat save..Tapi nak tunggu beberapa lama tu memang huh..Aku siap boleh berjalan2 pergi toilet,pastu dok kacau2 kawan2 aku...Buang masa betul la.Bengang memang aku bengang..Hehe Rasa tak berguna buat kerja bersungguh2 tapi last2 kene hold dulu sebab tak boleh save...Aduh..

Hmm banyak lagi la kalau aku nak tulis bab kerja ni,sampai esok lusa tulat pun tak habis..haha Eh eh eh apa yang aku tulis ni...Uiksss..Stop dulu la..Kasi release tension kerja jap...Tapi skang ni pun aku kene sambung buat kerja dekat rumah.. =(

No comments:

Post a Comment