Sunday, November 21, 2010

AHAD, BERJALAN2..

Hari ni aku decide nk jalan2 hilangkan bosan..Aku bila time cuti2 ni memang blur tak tau nak buat apa, tapi bila waktu bekerja, fikiran selalu ingat2 bila la nk cuti ni..Hish2..apa dah jadi pun aku tak tau la..Boleh macam tu?

Sebab hari sabtu aku datang OT(as usual gara2 model meggi tu) jadi aku sampai konpius hari ni hari apa? Huh hari ahad rupanya..Bila ingat2..hmm macam tak rasa jer cuti hujung minggu..Nasib baik Isnin cuti umum untuk johor..Atleast dapat la merasa cuti ala2 2 hari..Wow terasa bulan november ni memang banyak cuti la..Bulan depan kurang cuti kot..

Jadi aku decide untuk pergi ke giant & tesco bukit indah(sebab minggu lepas aku dah angkut adik2 aku pegi jusco bukit indah-minggu ni turn tesco & giant la plakk) Tempat first aku pegi..haaa ini semua gara2 inspira punya pasal..Dah berhari2 dok usha bila la dapat tengok inspira kat showroom..Tadi baru aku dapat tengok..Wowo memang best la kalo aku dapat drive(yeye jek..nak drive keta ayah aku pun tak penah lagi..) Tapi aku rasa ok la Proton inspira.. Kembar mitsubishi lancer..Boleh la...

Time aku tengok2 tu, beriya2 salesman dia promote inspira..Haaa macam la aku nak beli.. Aku pun sekadar tengok2 jer..sebab aku dah ada kereta pun..bagi aku cukup2 la dengan apa yang aku ada..Aku nak kejar benda yang aku belum pernah ada lagi..Itu matlamat aku skang..haha

Masuk giant-purpose aku nak beli macam biasa la makanan sikit2,pastu selebihnya aku nak suruh adik aku beli penutup mangkuk tandas..haha ada ke adik aku boleh patahkan penutup mangkuk tandas tu..Huhu nak tergelak aku time pilih2 penutup tandas tu kat giant tadi..Tapi kitorang kene beli juga kalo tak..alahai..tak berpenutup la mangkuk tandas bilir air kitorang..

Keluar je dari giant, masuk tesco plak..Ni lagi best.. Sesi menggemukkan badan,boleh tetiba tekak nak makan KFC,padahal kat rumah sebelum keluar tadi dah melantak nasi..Huhu..tapi tak apa lah juga, sebab adik aku nak belanja..so aku ok jer...kuikuikui

Habis makan, round sekejap dalam tesco, then balik rumah..Hmm itu je yang aku buat hari ni..Esok2 aku tak tau nak buat apa lagi..Sebab..Haaaa duit belanja da tinggal beberapa hinggit..kuikuikui Bila nak 25hb ni..Gaji oh gaji...

No comments:

Post a Comment