Tuesday, November 2, 2010

KERJAKU..KEHIDUPANKU

Lately ni balik keje dah lewat-meaning kene OT ler..Huhu. Ini semua gara2 model meggi tu la..Semua nak kene siap cepat2. AKu yang terkial2 nak buat ni pun terpaksa bantai je buat. Xtau la apa hasil..Hmm macam ni la nasib..hehehe

So dah dua hari balik malam2 ni..time2 drive tu tak adalah aku nak ikut highway..Lalu highway siang2 okey..Malam2 memang tak berani kecuali balik dari supplier. Balik dari supplier bila dah penat-takut pun hilang...Apa lagi rempit la..kuikuikui Nak cepat sampai la katakan..Masa itu emas beb. Tapi safety comes first..itu penting.

Aku selalu nampak pekerja2 asing ni naik basikal time aku pergi keje or balik kerja. Sekali jalan fuyooo beramai2.. Tapi tu la..Kadang2 heran gak..Suka na melintas jalan sesuka hati.. PAstu terkial2..Aduss time aku bawak keta kene lak aku berhati2..Kang tak pasal2 ada orang kene gilis kang.Hehehh

Hmm bila balik rumah dah lewat..Siap2 mandi semua memang da tak fikir apa dah..Baring jer, terus lena..hihi..Mata aku pun da ngantuk.Esok kena sambung keje tadi plak.. Hmm Sabar je la..

No comments:

Post a Comment