Monday, November 1, 2010

GEMBIRA...

HAri ni aku pergi kerja guna perfume baru..Hahaha gembira sangat2..Sebab

1) Perfume ni adalah perfume yang sangat2 aku suke..Hehehe dulu2 memang selalu aku pakai perfume ni..Ntah kenapa tetiba dah tak de stok plak kat kedai2 yang biasa aku cari. Makanya aku terpaksa la guna perfume brand lain.. I love Incanto Charms-Salvatore Ferragamo..

2) Perfume ni dihadiahkan oleh my lovely dear..Muah3 love u sooo much..hahahah Memang tersenyum jer la aku bila terbau2 perfume ni..Soo special you know..Pandai dear pilih.. Hehehe

Aku memang suka bau wangi2.. Aku pernah try Flowers by Kenzo-wangi betul, pastu aku try Body Shop-White Musk, Oceanus, Salvatorre Ferragamo-Incanto Charms(my favourite), Incanto Bliss, Pastu aku try juga Lancome-Miracle Forever..AKu beli juga one drop perfume-yang sampai skang tak habis2 pakai(tak tau kenapa) hahahha..

Skang ni aku pakai inspire perfume. Ok juga bau dia..Tahan lama.. Hmm Lepas ni aku kene gilir2 la dengan charms..Wowo menawan sungguh..Kuikuikui

Gembira la aku hari2 macam ni..Mood baik jer..Hahahaha..

No comments:

Post a Comment