Saturday, November 6, 2010

KERJA DENGAN ORANG, SILA LAYAN MACAM ORANG,BUKAN MACAM SAMPAH

Entry ni ditulis dengan penuh rasa kemarahan dan ke'bengang'an.. Tapi dah cool down sikit. Lately ni aku memang betul2 tak faham dengan servis TM streamix ni. Adinda2ku telah upgrade kepada pakej 2MB tapi servis macam haprak!!

Buat letih je call TM hotline atau installer agent tapi tu la dia-sini tolak sana, sana tolak sini...Lama2 dua2 aku tolakk kang..Huh..Adik aku kata nak pergi gegar bangunan TM kalo servis still tak Ok. Dah la slow gilerr ntah kenapa tah..Serius aku betul tak faham.

Dari side installer agent pulak, ini lagi memang mandatangkan kemarahan..Bila customer call, sila pick up the call, and answered it. Atau lebih baik you campak jer telefon bimbit you tu ke dalam longkang. Atleast bagi la kitorang ni explanation kenapa jadi macam ni(servis buruk tak seperti yang diharapkan). Ini tak senyap jer...Macam haram.. Macam ni ke ornag melayu(haaa dah terkeluar nama bangsa plakk-aku bukan racist yeakk)

Tapi ini kenyataan.You kerja dengan orang, so sila layan macam you layan orang la, bukan layan binatang. Just explain what's the problem, takkan tak boleh? Ini bagi solution through the phone, komunikasi tak berkesan la... Huish..

p/s: Boring..Asik2 kene call TM helpline nk tanya progress problem kitorang ni...Tapi elok tak juga!

No comments:

Post a Comment