Wednesday, November 24, 2010

MACAM NI KE KERJA DENGAN ORANG..

Entry ni patut aku tulis semalam. Tapi baru nak mula tulis mood jatuh merudum..tambah plak semalam dok syok layan citer 'Asmara' Haa memang tak boleh fokus nak tulis. Haha

Time rehat(time lunch) aku keluar sekejap pergi pejabat pos. Rancangnya nak pergi yang dekat airport senai jer..Sebab dekat sungguh dengan tempat kerja aku..Haha Tapi malangnyer layanan yang aku terima buat aku rasa jelik nak pergi situ lagi.

Sungguh memalukan bila petugas kaunter tu tak nak layan permintaan aku hanya kerana jam waktu tu dah menunjukkan hampir ke pukul 1!! Alasan dia banyak kerja,pukul 1 dah nak kene tutup kaunter..Plus orang sebelum aku pun keluarkan parcel banyak2 nak pos.. Lagi la melambatkan kerja dia. DAn lagi pakcik tu(PAKCIK okey...orang tua..nak marah/betah pun rasa aku kene fikir 2-3 kali) bagi alasan hanya dia sorang jaga kaunter.. Kalo dua orang jaga kaunter maybe boleh..

Ada ke patut macam tu? Dah jadi macam ni, maka aku terpakse la keluar ke senai..untuk pergi ke pejabat pos. Nasib kat situ petugas2 dia baik2.. Walaupun jam waktu tu dah pukul 130 tgh hari. Tapi dorang layan dengan mesra.. Bukan macam PAKCIK kat pos airport tu...Huh

p/s: Letih nak ulang..Kerja dengan orang kene la beradab sikit kan..Hmm Sabar je la

No comments:

Post a Comment