Sunday, November 13, 2011

BERUBAH WAJAH

Alkisahnya waktu tunang dulu, aku dapat 3 dulang dari pihak lelaki..Kira bagi terus la ni kan...Tapi dah lepas majlis tu, aku sendiri tak tau apa nak dibuat dengan bakul2 hantaran ni..ish2 Dulu beli beriya2..Nasib tunang aku follow jer..Skang dah dapat tak tau nak buat apa plak..

Ingat nak recycle untuk nikah nanti, tapi nampak gaya time nikah nanti kene fikir idea lain..tu yang skang aku jadi rajin sikit nak blogwalking blog B2B ni..nak tengok2 idea2..kot2 boleh digunapakai dalam majlis aku pulak..hmm

Jadi daripada aku biar bakul2 tu terperap bawah katil aku..Elok aku susun balik supaya aku dapat gunakan dia semaksimum mungkin..Tak de la nampak macam dah tak berguna lagi...


Bakul pertama aku buat tempat letak makanan..Ha ha kat bilik aku ni kadang2 jadi tempat simpan makanan juga..Ala kudapan malam sambil2 tengok tv...Cis mana tak bertambah berat macam ni..Tengok tv sambil makan..huhu


Bakul kedua ni, aku buat tempat letak tissue..dan berus gigi yang baru dibeli..(tak nampak sangat dalam gambar ni, tersorok bawah tissue..Dan juga ada 3in1 cereal..brand jusco..lama dah beli 3in1 ni tapi makannya jarang2..Hmm dulu rajin juga makan..tapi lama2 (sehingga sekarang) dah jadi malas...Kalao teringin jer baru makan..nasib baik expired date lambat lagi..boleh la simpan dulu..kang dah nak dekat tarikh baru makan..(ada ke patut macam tu eh..fuh...)


Bakul yang ketiga ni aku buat letak barang2 category 'OTHERS' ..ha ha macam scrap pulak...blink blink...Sebelum ni barang2 macam gam, gunting, pisau bersepah2..Ada dalam laci, ada kat atas rak..Haa skang aku dah satukan dia..senang aku nak cari..Nak guna cari je dekat bakul ajaib ni..kuikuikui

Riben yang warna merah tu beserta manik2 terjuntai tu..Aku tak tanggalkan pun sebab aku rasa dia dah gam guna gam tembak tu la..Aku tak nak amik risiko tanggalkan, kang tak pasal2 jadi buruk pulak..So aku biarkan jer la..Cantik juga kan..

No comments:

Post a Comment