Wednesday, November 16, 2011

KERJA LAGI

Bekerja untuk kelangsungan hidup..
Terdetik pulak hari ni nak tulis tentang life cycle sehari2.. Pagi bangun siap2 pergi kerja..Dari pukul 8pagi hingga 530petang, duduk kat opis menyelesaikan kerja (yang entah apa2)..kemudian sampai rumah dah malam...mandi makan siap2 duduk layan tv, sampai tertdo..begitu lah sehari2...

Banyak masa aku dihabis kan pada kerja kan? Serius..Aku memang dah tak tertahan sangat2..Ha ha dengan kerja yang aku buat sekarang ni..Fikiran aku kadang2 kusut...Bohong la kalau tak tahu apa sebabnya kan...Tapi suka tak suka aku kene buat juga..semuanya demi kelangsungan hidup..AKu perlu kerja untuk hidup..isk2

Hmm kadang2 terfikir juga sampai bila aku nak sakit kepala tiap2 kali sebelum balik rumah..AKu selalunya cuba tak nak terbawak2 mood kerja ke rumah..Tapi apakan daya..aku insan biasa..Ha ha kadang2 terlepas juga..Hmm MAcam mana tu...

Kesudahan nya bersabar jer la...

p/s: try to find apa yang boleh buat aku happy sehari2 dalam kerja..Huhu

No comments:

Post a Comment