Saturday, November 5, 2011

SHARE THE MOMENT...SWEET MEMORIES


Officially i'm engaged..He he Perasaan dalam diri: sangat2 gembira..Tak dapat nak luah dengan kata2..

18hb September 2011 - Majlis merisik. Family MLD datang rumah dan sarung cincin risik
30hb Oktober 2011 - Majlis tunang.. Rasminya bergelar tunang kepada MLD..mylovelydear..(gedikk..ha ha)

Majlis aku buat ni kecil2 jer..Tak ramai yang tahu...Tapi insyaAllah kenduri walimah nanti aku akan jemput semua datang memeriahkan majlis aku..

Semua preparation mostly aku buat sendiri...Dari pergi beli & pilih cincin, sampai la beli barang hantaran..dan baju tunang..Sebenarnya banyak yang nak aku share dekat sini, tapi nak tulis ada rasa malas disitu..Time buat preparation ni, aku banyak refer blog2 bride-to-be ni dan orang2 yang ada dalam bloglist nya..he he thanks a lot to you....
Walaupun kita kenal melalui blog, tapi perkongsian yang dorang tulis tu memang amat2 bermakna...Dari segi preparation, tips or DIY..semua nya aku suka baca...So mana yang boleh dijadikan reference memang aku akan ambil..

AKu bersyukur aku dengan MLD dah melangkah ke satu fasa baru..Harapan aku, moga2 ikatan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin...amin...

No comments:

Post a Comment