Tuesday, November 29, 2011

HILANG BAJU

Semalam kecoh tshirt aku yang sidai kat ampaian belakng rumah boleh hilang!! Memang haram siapa yang ambil tu..Time aku mandi2 terdengar mak aku dok terjerit2 panggil nama aku..Apa ke halnya ni…

Aku dengar dia bual dengan adik aku, cakap tshirt aku hilang..Pergh..Siapa pulak yang curi ni..Aku memang pantang orang usik hak aku…Sedangkan aku tak pernah usik hak orang..Hish.

Check2 balik memang dah sah hilang…Ala tshirt murah jer tu RM13 sehelai aku beli dekat giant..Tu pun nak curi ke?

Nak kata hilang terbang ditiup angin, rasanya tshirt tu kain tebal, takde la boleh terbang sampai jauh sangat kalau angina tiup pun. Paling koman jatuh jer…Ini memang lesap habis, tinggal penyepit baju jer elok kat ampaian..Hai la..

Geram punya pasal, semalam juga aku pergi beli 4 helai tshirt yang sama tapi berlainan warna..Huh kalau hilang lagi, aku xtau nak kata apa la..

Benda murah pun nak amik..Memang selamba kau pencuri..

Ada ubi ada batas..

Kalao aku dapat tau sapa orang tu….

Ada hari boleh balas…

Ha ha

No comments:

Post a Comment