Friday, November 18, 2011

MASA UNTUK MELABUR DUIT KE SHOPPING COMPLEX

Sambil2 aku menonton apa rancangan kat tv3 skang ni? Muzik2 separuh akhir kalao tak silap..Hmm adalah lebih baik aku membebel sikit dekat sini..

Hidup aku ni sepanjang masa depan komputer..ha ha siang hari diwaktu bekerja, mengadap komputer, lepas balik rumah, nak tonton tv juga aku melalui komputer...Haish..Kang kalau komputer ni tiba2 jadi hang ke hapa..Mula la...kuikuikui

Hmm tak lama lagi bulan disember tiba..Bulan disember adalah istimewa ok..Sebab nya hari lahir aku dengan encik tunang adalah dibulan yang sama..So ini bermakna juga kitorang akan celebrate sama2. Dan seperti tahun2 sebelumnya..aku tak tahu nak bagi hadiah apa..Tahun lepas aku cuma wish jer kot...(aku pun dah lupa)

Bulan disember juga he he bulan yang ditunggu2..sebab ada bonus..Huh walaupun tak seberapa, erk tapi harapnya lebih kurang macam tahun lepas la eh..boleh juga aku berpoya2 jap melaburkan duit ke jusco ke angsana ke..he he Ish2..macam mana nak jimat nih..huhu

Tambah pulak sekarang nk YES dah nak start..Wowo perempuan memang macam ni la..Hmm kita layan...


p/s: Dah terfikir nak beli macam2 masa YES sale ni..Agak2 bole ke tak eh...hmm

No comments:

Post a Comment