Sunday, November 13, 2011

BUNGA

Ini cerita lama dah..Tapi aku nak gak tulis..Sebab tiba2 aku teringat..
Cerita kali ni pasal bunga..Seingat aku kali terakhir aku dapat bunga waktu aku konvo dulu..Bestfriend aku bagi dengan bekas pakwe kawan aku bagi..Ha ha pelik kan..Walaupun bunga kecik jer mamat tu bagi..tapi..kira ok la..ha ha

Masa anniversary aku dengan MLD, boleh pulak dia buat suprise..Dia hantar bunga macam ni dekat aku..


Bunga hidup tu..Ada air lagi dalam pasu tu...Lepas tu ada kad lagi...


Ini bahagian depan kad tu...


Kat dalam tertulis macam ni..He he hmm i like..Berbunga2 hati aku time dapat bunga dan baca kad ni..

Tapi disebabkan bunga tu bunga hidup..Lama2 bila aku tak sembur air, dia mati...Isk2....Terpaksa la aku let go bunga ni...Ada orang, bila dapat bunga hidup dia kering kan, jadi bunga kering?? Entah apa istilah..tapi aku pernah dengar..Keringkan bunga tu ala2 awet kan dia, then kita still bole simpan..tapi aku agak kureng2 bab2 macam ni..So aku let go jer la bunga tu..Sorry dear...

Sekarang yang tinggal hanya ini...


Pasu, teddy bear yang dah tak de bunga...Alahai...

No comments:

Post a Comment