Tuesday, June 22, 2010

BAWAK MOTOR MAIN2 EH...CETT


(picture dari google)

Pagi2 lagi mood aku nak g keje terganggu..Cett..Ada ke...eee memang aku geram la dekat guard india kilang aku tu...,bawak moto main2 eh... Time2 aku nak naik bukit, time tu le dia tetiba nak membelokk ke kiri..Xke hampeh.. Kalo aku x stop keta aku, memang aku dah langgar dia free2 je..xapa la kalo mcm tu..aku dah langgar, yang xsedapnya, kang skirting keta aku rosak plak..calar balar...huh...

Sudahnya aku terbenti la tengah2 bukit..Aku memang x suka drive tang bukit2 ni..sure fail la...Macam tadi, udah le geram dengan guard india tu..Boleh plakk keta aku reverse 2 kali sebab aku xble balance minyak dengan clutch..haiii..memang la hampeh lagi bengang...dah tu..belakang aku ada keta plakk...geram2..

Setelah aku press minyak kuat2 baru la leh naik bukit..memang haru biru la.rasa nak luku jer pale pak guard tu..

p/s: Dah la isnin cuti...hari ni plakk cabut meeting...Hmm memang spoil mood la..hahahaah

No comments:

Post a Comment